18 Ekim 2013 Cuma

Hayatım serveti; 3 PIRLANTAM...


        Hayatıma girdikleri günden itibaren yeni şeyler öğrenmemi sağlayan tek servetim 3 pırlantam...
Kızım Azra... 2003 doğumlu şuan 10 yaşında (kendisine soransan 11 yaşından gün almış :) ) ve 5 nci sınıf öğrencisi. Hayatında öncelikleri vardır, 1- Moda ile şıklık 2- Aynalar 3- Diğerleri ( Yani yazmak ile bitmez :) ) İlgi alanları matematik, fen bilimleri ve olmazsa olmazı MÜZİK.
Oğlum Kayra... 2007 doğumlu şuan 6 yaşında (kendisine soranlara "1 nci sınıfa giden çocuklar 7 yaşında olur, o yüzden ben 7 yaşındayım" der :) ) ve 1 ci sınıf öğrencisi. Hayatındaki öncelikleri 1- Yemek 2- Yemek 3- Yine yemek :))  İlgi alanları, yer mekan fark etmez oyun oynayabileceği her yer onun ilgi alanıdır. Ve benim çocuk konusunda artık tez yaptığım :) küçük oğlum Yağız... 2010 doğumlu şuan 3 yaşında (kendisine soransan "anne ben kaç yaşındayım" :) ) ve anaokuluna gidiyor. İlgi alanları ablası ve abisi neyi seviyorsa Yağız da onu seviyor ha bu arada örtmenini de çok seviyorrr :) 
              Her anne gibi bende çocuklarıma her şeyin en iyisini verme çabasındayım. Burada hem kendi çabalarımdan ve tecrübelerimden bahsedeceğim hem de sizlerin edindiğiniz tecrübeleri ve çabaları konuşup paylaşacağız. 
                   Herkes hazır beklesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder